Primul meu premiu!

Nu am scris de mult timp pe blog, şi cred că merită să încep cu un articol de acest gen. VanillaMoon s-a gândit că merit merit un premiu şi l-am acceptat cu mare drag.

În schimbul acestui premiu trebuie să scriu despre 10 lucrari care îmi plac.

  1. Să pictez
  2. Să citesc
  3. Să mă joc
  4. Să mă uit la filme, seriale şi animeuri
  5. Să fiu un mini-meşteşugar
  6. Să visez cu ochii deschişi
  7. Să scriu
  8. Să fiu înconjurat de prieteni
  9. Muzica
  10. Iarna
Lasă un răspuns

