Leapşa – Cărţi de la Vanilla Moon

Am observat cam târziu această leapşă şi-mi cer scuze că am întârziat cu ea. Leapsa a fost primita de la Vanilla Moon si o dau mai departe oricui vrea 😉 Aşadar să vină întrebările:

Câte cărţi ai citit până acum în 2010?

Şapte. Ar fi fost mai multe dacă o carte nu mi-ar fi luat o lună jumătate („Cartea lui meser Marco Polo„, colegii ştiu).

Câte cărţi de ficţiune şi câte de nonficţiune?

Mai mult ficţiune, dar atât timp cât e o carte bună nu cred că genul contează.

Care e proporţia de scriitori bărbaţi vs. femei?

Am impresia că am citit mai mult cărţi scrise de femei, dar s-ar putea să fie în mod egal.

Care este cartea preferată citită în 2010?

Gazda de Stephenie Meyer

Care este cartea care ţi-a plăcut cel mai puţin in 2010?

Cartea lui messer Marco Polo, o carte bună dacă te interesează istoria. Nu pot să zic că nu mi-a plăcut, dar nu prea fost cartea care să fie pe placul meu. Dar ai multe de învăţat din ea.

Care e cea mai veche carte citită?

Cea mai veche carte citita ar fi Notre-Dame de Paris de Victor Hugo, dar dacă ţinem cont de anul în care a fost scris ar fi cartea lui Marco Polo(m-am săturat să tot scriu Marco Polo aşa că am scris Notre-Dame).

Dar cea mai nouă?

Cea mai nouă ar fi Gazda de Stephenie Meyer.

Cel mai lung şi cel mai scurt titlu?

Cel ai lung titlu al unei cărţi citite ar fi, cum nu am citit o carte cu mai mult de cinci cuvinte voi alege la întâmplare una care este: Harry Potter şi Piatra Filozofală de J.K.Rowling, iar cel mai scurt titlu ar fi Gazda de Stephenie Meyer.

Câte cărţi împrumutate de la bibliotecă?

În clasa întâi şi după aceea doar am cumpărat cărţile.

Câte cărţi citite sunt traduceri?

Toate sunt traduse în română, înafară de cele scrise de români.

Care e cel mai citit autor anul acesta?

Robert Muchamore: Recrutul şi Clasa A

Ce ţări ai vizitat prin cărţile citite?

Am vizitat Ţara Cărţilor şi a Fanteziei, desigur. Într-o carte am vizitat America, în alta Egiptul iar în altă carte oraşul Bucureşti.

Ce scriitori descoperiţi în 2010 ai vrea să citeşti mai mult?

Grigore Băjenaru şi Katherine Roberts.(ţin să menţionez că, cariera lor nu a început în 2010)

Ce carte nu ai fi citit dacă nu ţi-ar fi fost recomandată?

Amurg… şi sincer nu regret că am citit-o şi mi-a fost recomandată seria Cronicile din wardstone, dar încă nu am citit nimic din ea 😀

E vreo carte a cărei lectură îţi pare rău că ai amânat-o?

Da. Cişmigiu et Comp. de Grigore Băjenaru. Ar fi trebuit s-o citesc mai repede, dar mai bine mai târziu decât niciodată.

Leapşa merge la orice iubitor de lectură şi literatură.

Bye-Bye

Lasă un răspuns

