Leapsa – 1001 nopti de la Vanilla Moon

Demult nu am avut o leapşă şi sper că u am făcut-o prea târziu 😀

1. În momentele cele mai dificile și în care simți nevoia să te ajute cineva, la cine te gândești prima oară?

Mă gândesc la părinţişi după aceea la cei mai buni prieteni ai mei care întotdeauan îmi vor da un sfat şi mă vor susţine indiferent de ce aleg.

2. Dacă ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?

Cred că aş vrea să fiu un… Încă nu ştiu, cred că vreau să rămân un om pentru că viaţa omului, de multe ori, e mai frumoasă decât al celorlalte vietăţi.

3. Dacă ar fi să poți schimba o persoană, cine ar fi aceea?

N-aş schimba pe nimeni, poate doar i-aş zice ce mă deranjează al acea persoană XD

4. Ce ai face pentru liniștea ta sufletească?

Aş picta, aş asculta muzică sau aş sta întins în pat meditând.

5. Care crezi că a fost până acum cel mai important moment al vieții tale?

Întrebarea cea mai grea la care m-am gândit mult. Eu cred că fiecare moment al vieţi este important, de la cel al naşterii până la cel al morţi. Chiar şi un eşec poate să fie un moment important care speri să te ajute să nu mai faci aceiaşi greşeală sau alte greşeli. În concluzie, toată viaţa mea e un moment important.

Această leapşă se poate duce la oricine nu mai să specifice de la cine o are 😉

Lasă un răspuns

