Ramona story

Probabil că aşa cevali  se întâmplă  multora dintr noi dar am dorit să vă povestesc aceast moment amuzant.

Acum o lună mă sună unul, numărul nu era ascuns. Răspund crezând că e un coleg al cărui număr nu îl am în telefon. Răspund şi urmează următorul dialog în care parantezele exprimă gândurile mele:

– De unde o ştii pe Ramona?

– Care Ramona?

-Trebuie să o ştii de undeva dacă am numărul tău în telefonul ei că doar nu le scot din burtă. (eu aşa cred. ori joci teatru foarte bine) Ramona e în Germania. ( bravo ei, ofelicit, poate să fie şi în Austria şi în România. Sănătoasă să fie.) Şi am şi eu numărul tău de telefon ( până la urmă vă folosiţi telefoanele reciproc sau eşti un iubit gelos?)

– Nu cunosc nicio Ramona, nici colegă nu am nici prietenă. Nu am cunoscut niciodată o Ramona.

-Dacă aşa zici tu, şefu’. (şefu’? chiar aşa voce groasă am sau doar m-a îndulcit? Doar că asta îmi demonstrează că e un lingău, doar dacă nu lucrează ca secretar)

– Aşa zic.

– Lasă că mai vorbim noi, data viitoare va fi faţă-n-faţă(şi închide lăsându-mă cu gura deschisă şi cu multe semne de întrebare)

Semnele de întrebare:

Cum te întâlneşti cu mine faţă-n-faţă dacă nu ştii unde stau? Cum mă cheamă? De acum mă va chema şefu’ aşa o să-mi spui. Who the F**k is Ramona? De ce inspectezi toate numerele de telefon care sunt pe telefonul tău că eu sigur nu am sunat-o nici pe Ramona dar nici pe tine nici măcar din greşeală.

După aceea m-am gândit că era o farsă şi am păstrat tăcerea o lună imediat jumate şi nimeni nu m-a întrebat de niciun telefon dubios ( ar fi fost proşti să o facă ) de aceea vă istorisesc această povestioară destul de amuzantă.

Şi chiar dacă a fost o farsă felicitări pentru seriozitate şi pentru vocea gravă.

Bye Bye

One response to “Ramona story

  1. Se mai întâmplă. Și eu am pățit chestii asemănătoare.

Lasă un răspuns

