25 Things I Hate – Leapşa

A doua mea leapsă. primită tot de la Vanilla Moon. Ca să aflaţi mai multe despre lepşă uitaţi-vă la cealaltă leapsă 😀 Leapşa poate fi luată de oricine. Cu  menţiunea de a spune că o are de la mine.

Această leapşă constă în enumerarea a 25 de lucuri pe care le urăsc. Ordinea nu contează.

  1. Matematica
  2. Profesoara de muzică
  3. Mincinoşii
  4. Apelurile cu numere ascunse, la care oricum nu raspund. (gen Ramona, story later)
  5. Mesajele de la aceiaşi persoana incontinuu ( ce bine că acum au încetat)
  6. Sfecla
  7. Pupincurişti
  8. Cărţile plictisitoare
  9. Să nu fac nimic
  10. Manelişti
  11. Oamenii care folosesc accent american atunci când vorbesc în engleză
  12. Oameni care folosesc scris de genu’: g@7a, t3m3. Câteodată este foarte enervant şi nu arată decât că vor sa pară şmecheri
  13. Oameni de la CNMV aproape toţi. Excepţii începând de la anu’
  14. Oamenii care mă judecă ca o carte, adică după copertă
  15. Bolile
  16. Penele de curent
  17. Când cineva nu mă ascultă
  18. Când cineva mă înterupe
  19. Oamenii care nu-mi înţeleg scopurile în viaţă
  20. Oamenii care discriminează
  21. Vecinii care se apucă de reparaţii dimineaţa sau seara
  22. Fiţoşi
  23. Să fiu deranjat
  24. Foile subţiri de pictură
  25. Măslinele

Bye-Bye

3 responses to “25 Things I Hate – Leapşa

  1. Multe lucruri menționate se regăsesc și-n lista mea. 🙂

  2. sunt cu toade de acord inafara de 13…ce ti-au facut cei de la CNMV parca ar fi criminali…aicea tu i-ai judecat ca pe niste carti uitantu-te doar la „copertele” lor…

    • Cand am spus oameni m-am referit la elevi nu la profesori. Nu sunt criminali, doar ca am eu ceva cu ei, toti se cred asa smecheri si chiar daca cu unii am fost la gradinita si doi m-au recunoscut la o singura olimpiada, la restu’ nici nu m-au salutat. Eu ii tin minte dar ei nici macar dupa nume nu ma tin minte. Sau am tin minte dar le e rusine sa ma salute sau le e rusine de trecut, naiba stie. Pur si simplu nu-mi plac elevii de la Mihai. Exista exceptii si in prezent… dar daca merg pe strada imi pot da seama care copil e de la CNMV, freza de cocos explodat, fite etc. Probabil ca exista si copii buni la CNMV dar majoritatea sunt fitosi si nu cred ca poti sa negi asta, Paul. Probabil ca pe multi ii judec dupa coperta, probabil pentru ca vor sa fie prea la moda.

      P.S. Stiu ca am scris mult, dar sper ca te-am lamurit, Paul.

Lasă un răspuns

