8 Defecte – Leapsa

Din câte ştiu eu leapşa e prinselea, dar există mai multe versiuni, mai interesante mai amuzante, prin unele te cunoşti pe tine însuţi. Această leapşă conţine prin enumerarea a opt defecte. Am primit această leapşă de la Vanilla Moon, colegă de fansub cu mine şi sper să rămână aşa. Şi va trebui să dau leapşa mai departe. Oricine poate lua leapşa mai departe, din păcate din prietenii apropiaţi doar unul are blog si nu vrea să-mi zică adresa. Deci şi prin urmare vă prezint cele opt defecte ale mele:

  1. Sunt zgârcit. Sunt o mare zgârcă. Dar în ultimul timp încerc sa fiu mai darnic. „Vin,  sărbătorile  vin, sărbatorile vin, sărbătorile vin…”
  2. Câteodată pot să îi supăr pe oameni foarte repede. Mă mir că încă nu am fost bătut 😮
  3. Sunt o persoană prea iertătoare. Şi din cauza asta uneori lumea se foloseşte de mine, dar ştiu să pun şi piciorul în prag, rar, dar ştiu.
  4. Sunt vorbăreţ. Prea vorbăreţ. Mi-e greu să rezum ceva în câteva cuvinte. Îmi place să dau detalii, doar că, cu persoanele noi/necunoscute, sunt cam anti-social. Un defect doi în unu 😛
  5. Nu ştiu să desenez oameni. Coşmarul meu este omul. Sunt la Liceu de Artă pt numele lui Dumnezeu. Şi mai ales că la sculptură oamenii mei sunt leproşi 😦 Mare defect mare.
  6. Sunt mofturos cu mâncarea. Nu mănânc mămăligă şi nu beau lapte decât cu cacao.
  7. Nu-mi place să mă duc după lapte. Fiind în clasa a opta încă ni se mai dă lapte. Şi e o mare ceartă cu laptele ăsta. Şi mai ales că vine şi femeia de srevici şi zice ” De doi ori am venit” dacă vede că nimeni nu i laptele să-l lase acolo să se strice. Odată avea o cutie în mână şi a dat în uşă. Vai, săraca trebuie să aştepte. Odată a venit şi a luat-o pe colega cea mai mică din clasă să meargă cu ea după lapte. Urăsc asta. Şi câteodată mai scap 😀 Acesta e un defect pt că colegii se supără pe mine şi nu-mi place ca lumea să fie supărată pe mine. Sunt un sufleţel blând.
  8. Ultimul defect: Când cineva mă deranjează fac nervi şi încep să-i spun acelei persoane că atunci când omul e ocupat, atunci laşi omul în pace şi nu vorbeşti vrute şi nevrute cu el. Şi probabil că am probleme cu nervi, dar încerc să fiu cât mai pacifist ca să diminuez acest defect.

Nu ştiu dacă se pot numi defecte, dar mie aşa mi se par. Leapşa merge cui vrea, în special prietenilor mei şi cititorilor mei 😀 Scrieţi comentariu cu defectele voastre.

Lasă un comentariu