A cincea stire: Kimi Ni Todoke – Ajungand la tine – Reaching you

Dacă aţi citit a patra ştire atunci ştiţi că am o pasiune pentru animeuri, manga şi cultura japoneză şi că în timpul liber pe care îl am traduc animeuri.
În Japonia se lansează animeuri în fiecare anotimp. Ca în modă, sezonul toamnă, sezonul iarnă etc. Acum este sezonul toamnă, şi mi-am ales un anime on-going, Kimi ni Todoke. Un anime on-going înseamnă că apare săptămânal până când seria nu se termină.

Kimi ni Todoke e un anime/manga despre viaţa de şcoală, despre dragoste, este comedie şi este dedicat în special fetelor, asta nu înseamnă că băieţii nu se pot uita la el 😉 Kimi ni Todoke ne spune povestea unei fete pe nume Kuronuma Sawako care este poreclită Sadako (numele fetei fantomă din „the ring„). Dorinţa ei este să fie prietenă cu toată lumea doar că îi este greu deoarece tuturor le e frică de ea din cauza asemănării ei cu Sadako. Ea îl admiră pe Kazehaya care este un băiat învigorător şi voios. Treptat ea cu ajutorul sfaturilor lui Kazehaya Sawako reuşeşte să îi afecteze pe toţi, inclusiv Kazehaya.

Ca să aflaţi cum decurge această poveste a unei fete înfricoşătoare, dar care defapt este foarte simpatică, şi al învigorantului Kazehaya, uitaţi-vă la ea.

Desigur, am uitat sa spun grupul din care fac parte, să nu se supere pe mine 😀 Storm Riders FTW (for the win)

Pagina principală

Pagina ştire

Nu vreau ca la şcoală să se facă mare vâlvă despre asta!!!

Nu doresc ca toată lumea să mă sece la cap cu cât de repede sau de încet traduc!!!

Dacă mie îmi place nu înseamnă că şi vouă trebuie să vă placă!!!

Lasă un răspuns

