Topul 10 al lunii! 5/8 2009

De data asta şi pentru totdeauna voi schimba topul. Şi o să vedeţi cu ce diferă topul acesta faţă de celălalte. În acest top aveţi ocazia să votaţi cântecul preferat din top şi o propunere. La sfârşit veţi vedea poll-ul şi sper din tot sufletul să votaţi.

Cei care intra pe blog, as dori sa si voteze, ca doar

nu va doare mana, nu?

Votaţi un cântec din top şi unul din propuneri!!!

Şi fără alte comentarii vă spun cântecele din topul acestei luni şi propunerile. Cum va arăta topul peste o lună, doar voturile voastre ştiu asta.

10.Ani Lorak – A dal’she

9. Nightwish – Escapist

8.Vanessa Hudgens – Sneakernight

7.Sugababes – Get sexy

6.Nelly Furtado – Manos al Aire

5. VV Brown – Game Over

4. Mika – We are golden

3.Utada Hikaru – Beautiful World

2.Blaxy Girls – Sar

1. Shakira – Loba

Propuneri!

1.See-Saw – Yasashii Yoake

2.Mika Nakashima – Candy Girl

Puteti vedea videoclipul dar sa si auziti melodia aici

Voturile au fost strânse!

Dupa o investigatie mai seriosa am aflat ca voturile de la Nightwish au fost contrafacute. Cineva e un fan prea mare. Asa ca cine voteaza cu Nightwish sa-mi spuna. ca ltfel numai pun o piesa rock niciodata in top.

Pana acum doar trei voturi se pun.

3 responses to “Topul 10 al lunii! 5/8 2009

  1. Interesant topul tau… Sigur eu l-asi fi facut altfel, dar asta tine de gusturi 😀
    Asi fi pus Nightwhish mai sus si Vanessa Hudgens mai jos 😐 chiar si Mika mai sus… si restul… nu prea am experienta in celelalte melodii asa ca presupun ca e bine cum le-ai asezat 😉
    In orice caz… fain topul! kepp it up!

  2. imi place…acum…comentariul…per-total…..e bine..unele melodii nu le stiu…le-am ascultat acum..dar nu-mi pot face o parere…as fi pus-o pe Vanessa mai sus..si Nightwish…cam atat;)in rest…..e bine….cum a spus si mihai….gusturile nu se discuta:P..bye:)

  3. Ma bucur ca ai pus Loba pe 1. Mie personal imi place doar partea cu „auuu” ,dar presupun ca asta o face mai interesanta…anyway si mie mi se pare ca ai pus nightwish prea departe :|. Succes la ce mai faci,amice.

Lasă un răspuns

