Agatha Christie – Misterul din Caraibe

După multă vreme vă aduc un nou rezumat la cea mai bună carte cu Miss Marple, care te ţine într-un suspans continuu şi nu e deloc plictisitoare. Acestea fiind spuse, vă prezint: Misterul din Caraibe

Misterul din Caraibe

Miss Marple se află într-o vacanţă dăruită de nepotul ei unde vorbeşte cu un general din Africa care povesteşte vrute şi nevrute. Dintr-o dată pomeneşte de o crimă şi o întreabă pe Marple dacă vrea să vadă chipul unui criminal adevărat dar când să îi arate poza se sperie de cineva şi începe să vorbească tare de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic. De aici Miss Marple deduce că acel criminal ar putea să fie acolo. A doua zi acel general este găsit mort şi se declanşează grijiile pentru cei doi proprietari de hotel deoarece erau la început. Peste câteva zile, într-o noapte, o fată de acolo este găsită moartă sub un copac. Cine a găsit-o era proprietara hotelului, ceea ce este cam suspect. Într-o seară Miss Marple află adevăratul criminal chiar înainte să comită o altă crimă.

3 responses to “Agatha Christie – Misterul din Caraibe

  1. eu cer rezumatul complet,voi imi dati decat o parte si niki nu-mi dati de la inceput,poi dal nu postati cum treb mkar nu o mai facetti delok,bine?

    • Cartea chiar incepe cu discutia lui Miss Marple cu acel general din Africa. De aceea nu e la fel de plicticoasă ca celelalte cărţi cu Marple pentru că începe direct cu acţiunea, nu îţi povesteşte despre fiecare, ci pe parcurs. Dacă nu mă crezi cumpără cartea şi citeşte-o. Şi dacă aş zice cine a fost criminalul aş ruina tot farmecul 😉 Şi deobicei rezumatele nu trebuie să fie lungi, ci scurte de o pagină şi să cuprindă esenţialul. Eu am un motiv pentru care nu divulg cine a fost criminalul, ca oameni, în special copii, să cumpere cartea şi să afle singuri cine a fost criminalul. Mă bucur că fac parte din copii care citesc.

  2. Am citit si eu cartea si m-a fascinat! As vrea sa iti recomand o alta carte a Agathei care mie mi s-a parut mai interesanta decat Misterul din Caraibe, si anume : Zece negrii mititei. Este vorba tot despre crime in serie, dar mai bine o citesti tu…. e super! 🙂

Lasă un răspuns

