Topul 10 al lunii! 4/8 2009

Ca să completez lipsa unor părţi din rezumat vă ofer topul astăzi. De data asta am să comentez la fiecare cântec ca să vedeţi ce părerea am despre ea.

Şi nu uitaţi să comentaţi la propuneri şi despre top!

10. Dana International – Love boy ( Pentru cine ştie Dana Internaţional era un bărbat iar acum e femeie. Creepy. Oricum am pus acest cântec pe locul 10 pentru că nu aveam alt cântec sau poate că doar vroiam să vă dezgust 😛 Sau să le las pe fete să se uite la maimoţoi ăia musculoşi plini de steroizi. probabil că par gelos dar nu sunt. Decât să fiu o maimuţă cu muşchi )

9. Svetlana Loboda – Ne macho ( Femeia asta a încercat să ia Eurovisionul cu forţa ei şi cu spectacolul ei grandios şi nu a reuşit 😀 şi nici noi. Oricum acest cântec este foarte bun şi îmi place pentru că are… beat)

8. Hadise – Don’t ask ( Acest cântec era o propunere dar cum nimeni nu a votat de ce îi place sau aşa ceva l-am pus unde vroia muşchiul meu 😛 Cântecul acesta îmi place deoarece îmi plac versurile 😀 )

7. Anna Tsuchiya – Just can’t get enough (o cântăreaţă japonează care îmi place foarte mult şi care are o voce foarte frumoasă. Sper că şi voi o s-o îndrăgiţi pentru că o s-o mai vedeţi cu alte cântece. Mai rock mai pop ş.a.m.d.)

6. Baccara – Woman to woman ( Două femei care pronunţă foarte bine cuvintele englezeşti. Cred că de aceea cântecele lor îmi plac aşa de tare. Din cauza pronunţiei şi din cauza muzici mai vechi dar care te prinde)

No video. dar dacă daţi click aici o să îl puteţi asculta.

5. Lilly Allen – Not fair (Şi acest cântec a fost propunere. mie îmi plac toate cântecele lui Lilly Allen deoarece cântă cu accent. Mai este o altă cântăreaţă cu accent, Sophie Ellise Bextor, care este la fel de bună. Sper că vă place acest cântec)

4. Anna Tsuchiya – Rose ( Acest cântec e pur şi simplu magnific, nu am cuvinte pentru a-l descrie. Sigur mulţi o să se mire că îmi place un cântec din acesta dar e minunat. Sunt un trandafir rupt)

3. Baccara – Yes sir, I can boogie ( Cântecul acesta pun pariu că l-aţi auzit mulţi în reclama cu cafeaua. Şi acesta e cântat de doamnele cu pronunţie perfectă 😀 )

Şi aici aveţi un cover cântat de Sophie Ellis-Bextor, cântecul acesta(coverul) nu face parte din top!

2. Olivia – Starless night ( Acest cântec te face să plângi dacă cunoşti acţiune din anime-ul NANA. Vocea ei e foarte bună. Mai ales când face acele sunete acute)

1. Mika Nakashima – Hitoiro (Motivul pentru care acest cântec e primul e deoarece l-am ascultat aproape zilnic. Şi e o parte foarte bună în care pur şi simplu îţi vine să leşini. Aşa că acest cântec merită primul loc cu tot cu diademă. Vise plăcute, baby)

Şi aici aveţi şi o versiune rock. A fost variantă rock, numai e varianta rock. Blame youtube.

După cum vedeţi topul ăsta e doar cu fete 😀 probabil că e dedicat pentru fete sau pur şi simplu pentru a începe noul an şcolar cu voci bune şi frumoase.

Propuneri votaţi!!!

1. Ani Lorak – A dal’she ( Probabil e necunoscută dar acest cântec te face să dansezi şi îţi va plăcea de la prima audiţie şi nu o să-l scoţi din cap. poate cântăreaţa şi numele cântecului da, dar ritmul, never)

2. VV Brown – Game Over ( După cum ştiţi VV Brown a fost odată şi pe primul loc în topurile mele şi în luna august a lansat un nou clip extras de pe noul ei album, Travelling like the light, care este foarte bun şi merită ascultat)

Aştept voturile şi sper ca topul de luna viitoare să fie mai bun.

Bye-Bye

3 responses to “Topul 10 al lunii! 4/8 2009

  1. Salut,

    Foarte bun topul tau, imi place.
    Mai ales versiunea rock de la hitoiro-nana si Olivia-starless night;), suna bine. Deabea astept sa vad(ascult) topul lunii viitoare 😀

  2. *Scuze, am uitat sa iti zic ce imi place de la propuneri….
    eu as fi votat cu VV Brown 😀 canta mai bine decat Ani Lorak dupa mine 🙂

  3. mda..eu din pakte nu am votat:-??:D:D:D:D:Ddar…..asa…ca top….este f bn ca „ai pus-o pe DANA INTERNATIONAL ultima”…merita:):)si…imi mai place multlily allen….olivia mi-a placut…bn..eu nu cunosc actiunea….dar…oricum..am avut timp sa asc majoritatea melodiilor..si….e bn facut topul….si VV Brown, e super tare mel…:-)…..totul e bn..ar fi fost culmea sa zic cv…si ne mai vedem si alte comm-rui:))..:*

Lasă un răspuns

