Agatha Christie – Crima din Orient Express

Însfârşit aveţi o carte care a făcut filme 😛 Orient Express film românesc şi desigur filmul original Crima din Orient Express. Să nu vă uitaţi la film, mai bine citiţi cartea, eu nu am văzut filmul dar odată o să-l văd 😀

Crima din Orient Express

E iarnă, iar în Orient Express e extrem de multă lume. Poirot reuşeşte să intre în vagonul Istanbul – Calais abia după ce trec de Belgrad. Seara trenul a rămas înzăpezit. În aceea seară conductorul a avut probleme din cauză că au sunat multe sonerii. În aceea dimineaţa se găseşte cadavrul înjunghiat de douăsprezece ori. Detectivul nostru găseşte o hârtiuţă pe care scria ceva legat de familia Armstrong. povestea acestei familii este că micuţa Daisz Armstrong a fost răpită. Cel înjunghiat este cel care a răpit-o, Casetti. Poirot găseşte multe indici care îl pun pe pista greşită. Acesta le ia mărturiile tuturor din vagon după care le caută prin bagaje. După aceste cercetări Poirot află adevărul despre fiecare personaj în parte, aceea că aveau legături cu familia Armstrong şi că toţi vroiau să-l vadă mort pe Casetti. După ultimele întrebări şi răspunsuri Poirot le spune pasagerilor că această crimă are două soluţii. Prima, că înainte de înzăpezire cineva a intrat la ucis şi a plecat cât timp trenul stătea în gară sau că toţi cei doisprezece pasageri l-au omorât.

Ghiciţi care e cel adevărat 😀 Vă zic că poliţişti care l-au ajutat pe Poirot au ales prima variantă.

6 responses to “Agatha Christie – Crima din Orient Express

  1. Cred ca filmul e pe măsura cărţii 😀

  2. mi-a placut mai mult cartea decat filmul. Cel putin eu am vazut filmul mai vechi in care actorul principal nu este David Suchet . Finalul cartii a fost foarte tare. Nu ma asteptam 😀

  3. Tocmai ce am terminat de citit cartea,mi-a luat numai doua zile sa o citesc deoarece nu am putut sa o las din mana. A fost EXTRAORDINARA, pe buna dreptate si acum inteleg de ce Agatha Christie a fost denumita „Regina incontestabila a romanului politist”!

  4. Tocmai ce am terminat si eu cartea de citit, am facut lectura in 4 ore, pur si simplu m-a fascinat…. nu am putut sa las cartea din mana pana nu am terminat-o de citit… Pot sa spun ca este cartea mea favorita….Exceptionala e putin spus…. O recomand tuturor…

  5. shi eu am citit cartea…e superba…mie mi-a cerut-o profesoara la scoala…cand am auzit nu prea am vrut sa o citesc…dar cand am inceput-o nu am putut s-o las din mana…o recomand tuturor la fel ca celelalte carti ale lui agatha christie…

Lasă un răspuns

