Agatha Christie – O crima anuntata

Daca va tineti minte v-am pus demult o intrebare. Uitati aici si acum aveti rezumatul la cartea pe care publicul larg l-a ales. Desigur acea intrebare e inca valabila doar ca „Intalnire cu moartea” si „O crima anuntata” sunt scoase de pe lista. O sa aveti si Eragon, cand inca nu stiu, care are doar un vot si sper ca acum cand mai multi acceseaza blogul sa votati si voi cu mare placere 😉

O crima anuntata I

Vă anunţăm că o crimă va avea loc vineri, 29 octombrie, la Little Paddocks, la ora 18:30. Prietenii sunt invitaţi să participe.

Acesta este anunţul pe care oamenii din Little Paddocks îl citesc în dimineaţa de 29 octombrie. La ora stabilită toată lumea vine la casa Letitiei Blacklock ca să vadă ce o să se întâmple. La ora 18:30 se sting luminile şi se aud trei împuşcături în cameră. După ce se aprind luminile toţi constată cine e victima. Victima era un muncitor de la hotelul Royal Spa pe care doar doamna Letitia Blacklock l-a recunoscut. Poliţia locală încep cercetările şi primesc o scrisoare de la Miss Marple în care le spune că ştie ceva ce ei nu ştiu. Poliţişti se duc la Miss Marple şi îi cer părerea despre caz. Miss Marple îşi începe propriile cercetări cu ajutorul prietenei ei din sat. Un poliţist se duce să cerceteze în Scoţia şi află un lucru excepţonal. Familia se ceartă pe o avere şi toate iau o întorsătură ciudată. Cea mai bună prietenă a Letitiei Blacklock este găsită moartă. Singurul martor al crimei este găsit strangulat ultimele cuvinte ale ei fiind „Ea nu era acolo”. Miss Marple dispare şi nimeni nu ştie unde se află. După toate acestea inspectorul soseşte la casa Letitiei Blaclock si le spune cine este criminalul. Pentru prima si probabil ultima oara am sa va spun cine este criminalul: Letitia Blacklock, dacă veţi să ştiţi cum de este ea criminalul citiţi cartea 😉

După capitolul 12 începi să suspectezi pe toată lumea şi asta e foarte captivant deoarece vrei să ştii cine e criminalul adevărat.

O crima anuntata II

Această carte are 250 de pagini. Poate fi luată de la orice librarie şi sper sa vă placă.

6 responses to “Agatha Christie – O crima anuntata

  1. Am citit-o.
    Si chiar mi-a placut.
    Nu m-am asteptat nicio clipa ca Letitia sa fie criminalul [nu trebuia sa spui. strici elementul surpriza :))].
    Iar Miss Marple este o detectiva desăvarşită, la fel de buna ca Poirot si ca multi alti detectivi din istoria romanelor poliţiste. 😉

  2. Poate am instinct de criminalistă, dar am bănuit-o de când ai anunțat că a avut loc crima la ea acasă. 😐

  3. am citit cartea si a fost sooper. nu am banuit niciodata ca letitia ar fi criminalul:->.ooops am dezvaluit ce e mai frumos din carte:))cititi-o e sooper tare

  4. Absolut superba carte! Fara cuvinte!

  5. intradevar o carte minunata…merita citita

  6. Aveam de gand s-o cumpar,dar parca nu are acelasi farmec cand am citit dintr-o data cine e vinovatul.pot sa-mi iau adio de la suspans … 😦 !

Lasă un răspuns

