Romanele Mesei Rotunde

Acest articol va fi despre o mică părere lăsată de această carte. În primul rând menţionez că acest articol a fost scris înainte să merg în Slovacia deci să nu vă miraţi, sau dacă vreţi, să vă miraţi. Oricum acum am să vă spun că mă simt perfect în Slovacia, păcat că prietenii mei nu pot fi aici dar am să le povestesc în aşa fel încât să creadă că au fost acolo 😀

Acum am să vă zic cât de mult mi-a plăcut să citesc Romanele Mesei Rotunde.

La această carte trebuie să ai multă răbdare pentru că poate să devină plictisitoare. Dacă vă place istoria, viaţa din Evul Mediu vă recomand această carte sau dacă vreţi să încercaţi ceva nou, ca să simţiţi dacă puteţi să citiţi ceva cu care nu sunteţi obişnuiţi, aceasta este cartea 😉

Citind această carte la început mi s-a părut ca o carte genială. Dar deja în al doilea roman am fost bulversat nevenindu-mi să cred că romanul e absolut diferit de ce ştiam sau am auzit noi.  Deşi toate personajele bune au şi o latură în care ne arată cât de proaste pot fi şi după părerea mea este destul de iritant, mai ales obsesia lui Lancelot pentru regina Guinevra.

Acum am să vă spun un secret. Dacă vreţi să vă distindeţi după ce aţi citit un roman din toate romanele, vă recomand să citiţi o carte care să te relaxeze şi desigur să fie scurtă ca să nu staţi prea mult la ea şi să uitaţi ce s-a întâmplat în carte. Eu am citit câteva cărţi cu Miss Marple care o să fie puse la vremea lor 😀

Să revenim la subiectul principal. Faptul că multe personaje mor la final este ceva tragic dar aşa a vrut ăl de sus să se întâmple, aşa s-a întâmplat. Mie personal mi-a făcut plăcere să rezum, să relatez acest roman.

Sper că şi voi o să îl citiţi, sau să îl luaţi de la bibliotecă şi probabil o să facem schimb de experienţe. Probabil o să am un articol asemănător şi pentru Notre-Dame de Paris.

Bye-Bye

Lasă un răspuns

