Topul 10 al lunii! 2/8 2009

Când eşti în vacanţă nu-ţi dai seama ce repede trece timpul. Dar mai sunt două luni până când reîncepe şcoala aşa că profitaţi la maxim de vacanţă şi distraţi-vă sau cum a zis Britney la un concert: „Drive safe, don’t smoke weed and rock out with your cocks out!!!” bravo Britney 😉 şi credeţi-mă la concert cu siguranţă erau mai multe fete decât băieţi… totuşi e Britney.. trebuie să fi ciudat să te duci la un concert de-al ei.

Dacă aţi citit tot ce am aberat eu mai sus sper că v-aţi distrat şi acum să revenim la ce ne interesează. adică topul lunii. Începem de la 10 până la unu şi întotdeauna va fi aşa 😉

10. Everly Brothers – All I have to do is dream

9. Aqua – Back to the 80’s

8. Anna Vissi – Nylon

7. Noa & Mira Awad – Will you dance with me

6. Wale ft Lady GaGa – Chillin’

5. Aqua – Doctor Jones

4. Anna Vissi – Alitissa psyhi

3. Ofra Haza – Galbi (versiunea 2008 de pe albumul ei: „Forever Haza” )

Aici nu avem video dar ca să auziţi cum sună puteţi să îl descărcaţi de ai ci dar aici aveţi originalul şi gândiţi-vă la un remix 😉

2. Alexander Ryback – Roll with the wind

1. The Corrs – Runaway (trupa mea favorită cu cântecul meu favorit de la ei. Sper că şi vouă vă vor plăcea 😉 )

Şi acum vin propunerile. Nu uitaţi locul lor va fi decis luna viitoare.. din păcate luna trecută nu prea a fost lume care să alegă aşa că sper că de data asta veţi depune un efort ca să îmi ziceţi care vă place mai mult 😉

Prop 1. PussyCatDolls – Hush Hush (calitatea lasă de dorit, dar muzica contează 😉 )

Prop 2. Jonas Brothers – Poison Ivy

See you next month 😉

2 responses to “Topul 10 al lunii! 2/8 2009

  1. hey…o aberetia tare de altfel:)):P..bn spus:P:*

  2. ma crezi ca anna si nu mai stiu cum imi seamana cu madonna:))?
    si da si mie imi place melodia „hush hush”:x
    si locul 1?
    nul vad eu sau chiar nu exista?
    dar nO..imi spui uh altadata;)
    fain topul;)
    pa
    :*

Lasă un răspuns

