Impresii de sfarsit de an scolar (versiunea imbunatatita)

Cum bine stiti, spre fericirea multor scolari ziua de 12 iunie a fost ultima zi de scoala, ultimul clopotel, cum vreti sa ii spuneti voi. M-am trezit cu un sentiment de bucurie intensa stiind ca de acum incolo pot sa dorm cat vreau 😀 Ma imbrac frumos si porensc spre scoala unde va avea loc o petecere minunata! In drum spre scoala ma suna colega Elena ca sa imi spuna ca nu se aduce casetofonul, DVD playerul sau ce era ala. Ajuns la scoala liniste totala si aflu marele dezastru cum ca casetofonul se va duce la Mihai Viteazul scoala de „superdotati” pentru ca noi nu lasam colegii sa isi aduca prieteni la noi la scoala. Toata lumea era foarte enervata. Colega Octavia se duce la ea acasa ca sa isi ea casetofonul. Incercam sa punem CD-urile facute de mine dar nu merg. Toata lumea ma certa si le-am zis ca la mine acasa pe casetofon mergea. Am sunat-o pe mama ca sa aflu daca tata doarme sau nu. Aflu ca nu doarme si sunt in culmea fericirii. Il sun si ii zic ca il sun dupa festivitate ca sa aduca casetofonul. Colegii mei s-au bucurat nespus de mult. Intr-o zi vor trebui sa imi intoarca favorul. Pana cand sa inceapa festivitatea  am ascultat muzica Feng Shui si majoritatea fetelor au facut coreografii minunate pe acea muzica putin ciudata.

Probabil ca rituarile din judetul Covasna sau explicit din Sfantu Gheorghe o sa li se para ciudate celor care nu sunt din judet. Cum noi fiind a saptea a trebuit sa le decoram clasa celor de a opta. Au fost foarte incantati de cum le-am aranjat clasa. Si inainte sa icneapa festivitatea toate clasele de a saptea au trebuit sa se alinieze pe scari si sa tina o floare deasupra capetelor lor. Nu vreau sa ii vorbesc de rau pe profesori sau pe doamna diriginta dar eu credeam ca florile se dau si celor de-a opta. Festivitatea in sine a durut putin deoarece a inceput sa ploua tare asa ca lumea nu a aflat ca am luat Mentiune la Olimpiada de Limba Engleza… am fost foarte trist dar si fericit ca am luat 20 de lei.

Dupa festivitatea cea mica 😀 aflam ca rockeri au adus dvd playerul. A fost logic ca au pus mai mult rock decat muzica noastra si asta a fost naspa mai ales ca au adus si prieteni de la Mihai. Ce sa zic dati-va mari cu *******************. Cineva a zis doamnei diriginte ca noi nu ii vrem pe astia de la Mihai si doamna i-a luat fain frumos si i-a dat afara 😀 Dupa aia a inceput adevarata petrecere chiar dac Elena era cam fitoasa cu cantecele si a sarit peste LoveGame 😦 Dar ne-am distrat bine. S-a pus si vals si a trebuit sa dansez ca deh, sunt un gentleman. Doar ca nu stiam sa dansez. Am vazut al Dansez pentru tine cum se danseaza dar in lumea reala e mai greu. Dar bine ca invat repede exceptia fiind matematica 😀 Sincer sa fiu m-am distrat bien doar ca toate fetele vroiau sa danseze cu mine , aproape toate, dar am avut noroc ca au mai venit si din a opta si cat timp au fost ei acolo nu au avut treaba cu mine dar se mai gasea cineva care sa ma ia de mana si sa dansez cu ea. Sfatuiesc pe toata lumea sa nu danseze cu Bibi! Nu se tine dupa ritm si se prosteste 😀

Dupa toata harababura asta vine doamna diriginta si ne spune ca se organizeaza un spectacol de teatru la Casa de Cultura si ca ne da invitatii. Chiar daca aveam sau nu invitatii pe noi ne-au lasat sa intram, aiurea. Am luat biletul si l-am pus intr-un loc bun. Inainte sa plecam Filip imi ia biletul din mana pretinzand ca e al lui. Cat tupeu! Doamna diriginta fiind buna si marinimoasa se duce prin toata scoala ca sa imi caute mie invitatie, draguta de ea. Dupa multe cautari imi gaseste invitatie si pot sa ma duc la spectacol!!! Spectacolul fiind in aceiasi zi 😀

Despre spectacol: Piesa se numeste „Pluta pe spate” – comedie in scoala, pe teme de mediu, dupa Eugen Serbanescu, in interpretarea Companiei Nationale ArCa LuI nOe – Bucuresti. pe scena se aflau doua banci si o asa zisa catedra. Erau cinci profesori, si un supraveghetor, Romeo. Piesa era impartita in doua acte. In primul act profesorii trebuiau sa faca reclama la un proiect ECO si ca vor veni baietii de la Sistem. primul porfesor era un profesor de religie. La inceput era cam aiurea nu prea mi-a placut. Urmatorul a fost o profesoara, care era interpretata de un baiat, dar nu am stiu ce materie preda dar stiu ca era obsedata de mere. Mar 23 😀 MarPod 😀 avea si un tic verbal „mh da, sa inchizi si usa dupa tine, mh da” asta a zis pentruc a vreo trei baieti nesimtiti si porci au iesit din sala. Al treilea profesor era o profesoara de fizica care avea o voce foarte acuta si cica avea un rinichi umflat sau ecva de genu’. A foat foarte amuzanta si partea asta. Aceasta profesoara era in schimb in urma cu tehnologia. Nu avea telefon mobil, avea doar fix.Urmatoarea profesoara era de istorie si era si directoarea. Eu am venit cu colegii la aceasta piesa si nu stiu ce s-a intamplat dar o colega nu se putea abtine din ras si a ridicat-o in picioare. la inceput s-a ridicat colega gresita. Si se scoala Andra si profesoara o intreaba ce a avut pentru azi. Ea ii zice matematica pentru ca e foarte buna. Dar profa ii zice” cum matematica cand stii ca ai istorie!”. Si o ridica si pe cealalta ca deh, „tu ti-ai dat singura foc” sau asa ceva. Tot momentul a fost foarte amuzant si placut. Cand a plecat m-am simtit nevoit sa ii spun ” La revedere!” m-a inspaimantat. Urmatoarea profesoara era cea de latina, profesoara saraca, care avea o voce ragusita. A avut o replica care m-a facut sa rad cu lacrimi „Maine astept plicurile de bani pe catedra ca altfel va las corigenti!” a fost foarte amuzant. Vroiams a zic ca si ama e profesoara si ca nu am de unde sa ii dau bani 😀 😛 Dupa toti acesti profesori a urmat directorul care era mai grasut de felul lui 😀 A luat-o la rost pe Andra si a chemat-o si pe scena 😀 norocoasa 😀 si a intrebat-o cum o cheama si ea ii zice numele si el o intreaba „si mai cum?” si ea zice ” nu-ti zic.” iar el zice” nu va zic!” si ii zice sa mearga inapoi. Dupa ce Andra se intoarce la loc directorul fredoneaza melodia de la ” O-la-la!”

Spectacolul in sien a fost foarte frumos desi actul doi a fost cam naspa. Daca aveti ocazia sa ii vedeti sa mergeti sa ii vedeti! E foarte fain si actori sunt tineri, asta e de apreciat. Sper ca o sa mai aiba piese la noi in oras 😀 Va las si sa ne revedm sanatosi cu un nou an scolar plin de „succesuri”.

4 responses to “Impresii de sfarsit de an scolar (versiunea imbunatatita)

  1. dah…
    a fost ZzOopel la spectacol…
    mai ales eu:P:))
    nesimtitule nai precizat:))
    stai flexat glumesc:)):D
    dar nO./…
    iti dai seama…
    kt d mult mia palcut:))
    si faine impresii;):D
    t pup

  2. As vrea sa te vad scriind mai mult despre ceea ce simti, sa te concentrezi pe descriere, nu pe actiune. Tot ceea ce ai scris aici e doar o insiruire de evenimente ce aduce a pland de idei pentru o compunere. Totul se intampla prea repede in scrierile tale.

    • Vrei sa spui ca ar trebui sa folosesc mai multe adjective, nu? Sa stii ca ma gandeam sa rescriu totul. nu prea sunt nici eu multumit. multumesc pentru sfat 😉

  3. Imi place cum ai relatat totul.Se vede ca te-ai grabit putin si de aceea ai si niste greseli gramaticale.E foarte bine ca intri in amanunte(desi nu atat de multe cat as fi sperat)si folosesti detalii.Sper ca in curand sa ne mai surprinzi cu inca vreo surpriza din aceasta placuta.TOATE CELE BUNE,
    ROSEFINE

Lasă un răspuns

