Surpriza!! Topul 10 al lunii! 1/8 2009

V-am adus o noua surpriza, nu-i asa? La sfarsitul fiecarei luni o sa imi fac timp ca sa fac un top 10 al cantecelor care m-au fermecat in acea luna. Cantecele nu sunt neaparat din 2009  😀

Incepem de la 10 si termianm cu unu. Unele s-ar putea sa aiba si videoclip 😀

10. Bobby Picket – Monster Mash( clip original nu am gasit 😉 )

9. Yoko Hikasa – Don’t say lazy

8. Lady GaGa – Retro Dance Freak

7.  Black Eyed Peas – Boom Boom Pow

6. Starship – Nothing’s Gonna Stop Us Now

5. Men at Work – Land Down Under ( nu videoclipul conteaza ci muzica 😉 )

4. Mr. Big – Shine ( Aceasta este varianta acustica. dar cea originala e si mai buna. Daca vreti sa il auziti uitati-va la hellsing in fiecare zi la ora 22:30 si o sa auziti la sfarsit 😉 )

3. Lady GaGa – Paparazzi

2. Urban Symphony – Rändajad

1. VV Brown – Shark in the water

Sper ca v-au placut 😉 Pentru ca si mie mi-au placut 😀 Si am o cerere pentru voi. As vrea sa alegeti dintre cele 2 cantece de mai jos pe cea care v-a placut cel mai mult. ascultati si spuneti 😉 Si sa spuneti din topul 10 care v-a placut cel mai mult sau care merita locul unu 😉

Everly Brothers – All I have to do is dream

Anna Vissi – Nylon

6 responses to “Surpriza!! Topul 10 al lunii! 1/8 2009

  1. Lazy e doar pe 9? Se vede ca-ti place Lady Gaga. Nice top btw. 🙂

  2. Rainy Day(Rosefine)

    Sa vedem…
    1.E amuzant vidoeclipul,de asemenea si muzica.
    2.Animele sunt printre preferatele tale,deci mi se pare ca isi merita locul( imi pare bine ca nu le-ai pus dupa Lady G.;) )
    3.Imi pare sincer rau ca ai pus-o pe 8,dar sunt sigura ca daca ar fi avut un video(bestial,cum ne-a obisnuit)i-ai fi schimbat pozitia.
    4.BEP nu sunt printre favoritii mei(desi mel.merita ascultata 😛 – o exceptie)asa ca imi place cum i-ai pus
    5,6,7.Nu cunosc formatiile asa ca nu ma bag acolo unde nu stiu…
    8.Intr-adevar.M-am gandit mai bine.Videoclipul e TOTAL GAGA!Dar noi o iubim asa cum este,indiferent cum este;)
    9.Aici ai avut dreptate.Chiar E draguta…si canta frumos…:-S
    10.Chiar a ajuns sa-mi placa si mie melodia asta…(sincer,am si facut notele la clarinet;):D)
    P.S Vezi ca sunt luate invers(mi-e lene sa le pun cum trebuie:P)
    P.P.S Imi place cum ai aranjat Topul.Fiecare piesa isi merita locul;)
    Puss – Puss 😉

  3. Rainy Day(Rosefine)

    Clar!Amnadoua…(nu ma pot decide:-S)
    Nylon m-a incantat prin faptul ca transmite o energie ata de puternica,pozitiva…
    Pe cand All I Have To Do Is Dream…m-a fermecat cu ritmul lent,melodic si …romantic..

  4. Si mie imi place melodia de la Black Eyed Peas 🙂
    E…interesant 😀

  5. cum d e lady agga p 8 si p 3?
    park iti placea mult lady gaga/:)
    in fine fain…fain
    pu’sSzZy

  6. OoPpSsss…
    in loc d lady gaga am scris
    „lady agga”:))
    is thare d tot..
    srry

Lasă un răspuns

