A unsprezecea carte din Notre-Dame de Paris 11/11

Daca vreti sa stiti totul despre carte click aici

Am ajuns la sfarsitul romanului. Va multumesc ca ati fost alaturi de mn 😛 😛 sper ca v-a placut 😉 si urmeaza o pauza de aprox o saptamana doua. Poate chiar mai mult 😛 😉

Pierre Gringoire, Claude Frollo si Esmeralda fug din catedrala. Frollo ramane singur cu Esmeralda si ii zice din nou cat de mult o iubeste. Frollo o pune sa aleaga dintre el si spanzuratoare, ea alegand spanzuratoarea. Claude o da pe tiganca pustnicei din chilia numita Gaura cu sobolani. Ele afla ca sunt maam si fiica iar pustnica ii ofera adapost in chilia ei. Garad vine si o inerogheaza pe pustnica si duap multe intrebari o lasa in pace. Esemralada aude vocea lui Phoebus si striga dupa el. Garda vine inapoi si o ia pe tiganca, pustnica tinand-o de mijloc pe Esmeralda. Pustnica musca bratul calaului. Calaul smuceste mana si pustnica cade si moare. Quasi o cauta pe Esmeralda prin toata biserica, dar nu o gaseste. El il vede pe Frollo ca urca pe o turla. Claude statea si se uita cum atarna corpul Esemaraldei. Quasimodo banuieste ca Frollo e in spatele acestui lucru si il arunca de pe turla. Frollo cade si moare. Phoebus se insoara, Pierre devine faimos. Exista o groapa unde erau aruncate corpurile spanzuratilor. Acolo s-au gasit doua schelete care se imbratisau. Una era al unei femei si celalalt era al unui barbat care avea coloana deformata. 😦

Lasati comentariu 😉  Era sa plang… serios 😉

4 responses to “A unsprezecea carte din Notre-Dame de Paris 11/11

  1. app..pe astea ink nu le-am citit:P;))bye

  2. au…da..si mie….mie..cel putin….mi-a placut:*ff interesant..si sper ca o sa ne mai deslusesti sa zic asa si alte carti:*(poate pe care eu nu le-am citit):D:Pte pup si ne auzim:P..bye

  3. Ms mult frate…mi-ai salvat viata…fara tn trebea sa citesc toata cartea…k ma obliga mama:))…Ms mult si respect!

  4. ms si eu:))eu chiar ma apucasem sa citesc..de fapt am citit aproape jumatate dar problema era ca nu intelegeam nimic si am renuntat…macar acum stiu cum s-a terminat datorita tie:))

Lasă un răspuns

