A zecea carte din Notre-Dame de Paris 10/11

Ca sa stiti ce s-a intamplat click aici

Claude Frollo se intalneste cu Pierre Gringoire si gasesc un plan cu care sa o salveze pe Esmeralda. Jehan vorbeste cu fratele lui, Claude (Frollo) si ii spune ca se va face vagabond. Claude Frollo ii da ultimi bani pe care o sa ii primeasca de la el. Jehan petrece cu vagabonzi. Vagabonzi organizeaza un atac asupra Notre-Dameului ca sa o salveze pe Esmeralda. Atacul asupra Notre-Dameului a inceput. Multi vagabonzi mor, pana si Jehan moare ucis de Quasimodo.Pierre Gringoire este judecat scurt de catre Ludovic al XI-lea si este lasat liber. Ludovic afla de atacul vagabonzilor asupra catedralei, acest atac fiind adresat asupra regelui deoarece Ludovic are o stransa legatura cu biserica. El hotaraste sa ii atace pe vagabonzi si sa o spanzure pe Esmeralda. Pierre se intalneste cu Claude si se duc spre catedrala. Phoebus si garad ii ataca pe vagabonzi, acestia fiind invinsi.

In ultima parte:

  1. Pantofiorul
  2. La creatura bella bianco vestita (Dante)
  3. Nunta lui Phoebus
  4. Nunta lui Quasimodo

2 responses to “A zecea carte din Notre-Dame de Paris 10/11

  1. f fain..imi place:D;)

  2. Si eu am citit „Notre Dame de Paris”. Aproape ca am plans cand a murit Jehan. Era personajul meu preferat. 😦 Dragut articol.

Lasă un comentariu