Agatha Christie – Intalnire cu moartea

Fotografii-0012

Off topic pana citesc a patra carte din Notre-Dame 😉 Am inceput sa citesc aceasta carte cand am plecat spre Brasov cu clasa de desen (eu sunt la desen) 😉 si l-am terminat joia asta (12.III.2009). Am sa rezum acest roman politist de 250 de pagini. Sper sa va placa 😉

Actiunea se intampla in Ierusalim, Tara Sfanta, la un hotel unde s-a cazat o familie foarte ciudata. Familia se numeste Boynton. Intr-o seara Poirot aude o conversatie intre cei doi nepoti din familie. In prima parte se formeaza multe relatii secrete intre o doctorita proaspat iesita de la facultate care se indragosteste de nepotul vitreg al bunicii care era o tirana, un despot familial. Familia era foaerte tacuta si incuiata deoarece matroana, bunica, ii tinea sub papuc.

A doua parte se desfasoara la Petra unde se petrece crima, ucisa fiind doamna Boynton. Poirot se afla prin trecre in Ierusalim si a fost rugat de un vechi prieten sa il ajute cu acest caz. Se stia ca batrana suferea de inima si putea sa fie o moarte naturala sau o crima. Totul se petrece intr-o singura zi. Interogatoriile facute de Poirot cu membrii familiei si cu outsideri (cei din afara). Probele pe care le gaseste Poirot ii da cititorului senzatia ca cineva din familie a ucis-o pe D-na Boynton. dar Poirot intotdeauna vede ceva ce cititorul nu vede si i-se pare normal. Si la sfarsit familia Boynton e prezentata la un spectacol de teatru cu multi copii, familia revenindu-si spectaculos dupa pierderea matroanei.

Personajele fac aluzii la cazurile rezolvate de Poirot ca : Crima din Orient Express si ucigasul ABC.

Acesta carte a fost cumparata in Brasov dar cred ca se poate cumpara din orice oras mare care are librari multe. Asa ca nu ezitati sa aflati adevaratul ucigas 😉

4 responses to “Agatha Christie – Intalnire cu moartea

  1. Chiar suuuper…o sa mi-o iau!:X:X

  2. deCi thare 😉

    aCtiune 😡

    plasShe
    da nO vrey sa`mi spui care`i
    ucigaShu`:D:D

  3. interesant..si palpitant..numai ca ne-ai lasat cu ochii-n soare….:|:|:trebuie sa am pile la povestitor:-? ?:Plas’ ca ne auzim noi:P:*

  4. am citit’o mai demult ii super\:d/:D
    *la ….nu va asteptati:P:)
    agatha ii geniala:X
    numai bine:X

Lasă un răspuns

