Test: Afla care este gradul tau de inteligenta

Acesta este ultimul test din luna aceasta deoarece de luna viitoare o sa fac un Psihotest al lunii 😉

Raspunde cat mai onest cu ” DA” sau „NU”, in dreptul fiecarei propozitii aflate mai jos, iar la final vei putea sa-ti estimezi gradul de inteligenta.  O sa scriu un articol daca vreti sa stiti mai multe 😉

  • Imi dau seama daca o persoana este de acord sau nu cu afirmatiiile mele doar privind-o.
  • Colegii si prietenii imi spun ce probleme au pentru ca ii sustin si ii inteleg.
  • Realizez imediat cand cineva are nevoie de ajutor si stiu cum sa i-l ofer.
  • Imi place sa stiu ce simt ceilalti si ii observ cu atentie.
  • Imi rezolv problemele usor, fara sa fiu plimbet dintr-o parte in alta.
  • Inteleg ce emotii influenteaza reactiile celor din jur.
  • Identific liderul unui grup de persoane in primele minute de la contactul cu respectivul individ.
  • Chiar daca am puncte de vedere diferite, inteleg si accept parerile celor din jur.
  • Stiu sa opresc o cearta inainte sa imi afecteze relatia cu alte persoane.
  • Mi se pare normal compromisul pentru a depasi o divergenta de opinii.

Beneficii                             Controlul emotiilor iti asigura protectie impotriva bolilor, arata studiile.

  • Cu cat numarul total de raspunsuri „DA” se apropie de zece, cu atat stai mai bine la capitolul inteligenta emotionala. (asta mi-a iesit mie 😉 lasa comment ca sa stiu tie ce ti-a iesit )
  • Daca numarul de raspunsuri „NU” este mai mare de cinci, atunci va trebui sa incerci sa fii mai atent la reactiile tale emotionale si sa-ti gestionezi mai bine starile.
4 responses to “Test: Afla care este gradul tau de inteligenta

  1. super tare testul:X:X:X:…mi-au iesit 7 „DA”-URI….binishor…:-jte pup…bye:-h

  2. yO am avut 8-DA:x

    😡

  3. ai dreptate si eu am auzit un test fain cu aceasi tema.

  4. Mi-a iesit ca tie 🙂
    7 de DA

Lasă un răspuns

