INTREBARE PT VOI

Comentariu obligatoriu 😉

Care carte dintre urmtoarele ati vrea sa fie pus pe blog dupa ce termin Notre-Dame de Paris ?

  1. Anna Karenina de Lev Tolstoi
  2. Ultimul mohican de J.F. Cooper
  3. Marile sperante de Charles Dickens
  4. Eragon de Christopher Paolini

Lasati comentariu cu ce ati vrea 😉

8 responses to “INTREBARE PT VOI

  1. pai..suna super nr 4:Dpe aia ash vrea eu..acum depinde de tn:P

  2. Eu as vrea sa va povestesc…. O crima anuntata deoarece e scrisa de Agatha Christie si nu am mai citit nici o carte cu Miss Marple celalalt e cu Poirot

  3. O crima anuntata de Agatha Christie…NEAPARAT! Am citit-o si e foarte foarte foarte buna…si finalul e pe masura!

  4. O crima anuntata de Agatha Christie
    pe aSta O vreau 😡
    crima ..
    imi plaC astea 😀

    ca ma tin in suspans 😡
    😀

  5. Sincer,eu mi-as dori mai mult sa srii despre Eragon.Mie mi s-a parut interesant …..si plus,vreau sa vad cum o rezumi>:)(scuze daca imi scapa cv….sunt cam adormita:”>)

  6. Se pare ca sunt singura…(la vot)

  7. Intalnire cu moartea e scoasa de pe lista fiind facuta. Urmatoarea va fi „O crima anuntata” so hold on tight ;). si apoi Eragon cu un singut vot. Mentionez ca toate cartile propuse as dori sa le citesc. nu ma simt fortat sa le citesc ;).

Lasă un răspuns

