Si-a facut taranu’ blog =))

 Titlul deja e aiurea. Ca sa fiu si eu mai modern mi-am facut si eu blog. Prietenii doua gemene mi-au spus sa nu scriu ceva care sa arate cat sunt de destept. de acea o sa fac si din ce au zis ele si ce vreau eu. deci o sa dau dovada si de desteptaciune si de ce mai e nevoie. nu o sa stau sa scriu in fiecare zi ce am facut si cum imi merge viata. o sa scriu lucruri interesante si lucruri amuzante dar si anumite surprize. teste, retete … etc.

P.S. Nu sunt taran e o porecla a unui prieten.

8 responses to “Si-a facut taranu’ blog =))

  1. deci eu sunt acea geamana..;))..deci ..si soramea >:)..deci dragut blog arthure desi..hmm…ce e cu prima stire?..yachhh..ma rog shi-a facut „taranu” blog insfarsit..:((..faza e ca shi eu akarok..:P..fasza te

  2. Da tu esti geamana. ai vointa sanda 😀

  3. mai arhture….adik tzaranule…:))(no acum sper ca nu ma iei in serios)….ma bucur ca ti-aii facut blog…:|si ce sa mai zic:|zi prietenului ca-i super porecla…poate nu pt tn:)))

  4. 1-Trebuie sa iti zic un secret…citeste 5
    2-Esti grabit/a?…citeste 8
    3-Esti foarte curioas/a, nu-i asa?..citeste 9
    4-Deci e asa….cred k e mai bine sa citesti 16
    5-Eu nu am curaj,asa k citeste 17
    6-Mi-ar placea sa-ti povestesc,dar e mai bine sa citesti 16
    7-Iti povestesc,dar…citeste 2
    8-E asa de simplu…asa k citeste 4
    9-Nu fii nervoas/a,e simplu…citeste 18
    10-Inka nu, dar citeste 19
    11-Ai obosit? relaxeaza-te…citeste 13
    12-Deci am zis k….citeste 3
    13-Esti foarte aproape de a afla…citeste 20
    14-Psiu!!!profilul tau e super tare :D:D
    15-Esti nervoas/a?…citeste 6
    16-Tu ink nu ti-ai dat seama,asa-i?….citeste 12
    17-Ah!!!Mi-e rusine….citeste 7
    18-Nu stiu dak o sa intelegi….citeste 10
    19-Citeste 11 cu calm si o sa stii…
    20-Acuma iti povestesc..citeste 14 dar foarte incet..ok ?

  5. de fapt…blog…dar ma rog…:-j:*

  6. BV MAI ARTHURE E FANI SI SE VEDE CA O SA AJUNGI CINEVA IN VEATZA MEREU SATZI VEZI DE DRUMU TAU SI DE OBSTACOLE (HORATIU)

  7. Taran…:)) Taran cult poate:))

Lasă un răspuns

